неділю, 17 липня 2011 р.

Яблучний подарунок / Яблочный подарок

Цей червоно-білий комплект я зробила в подарунок одній чудовій людині, яку ще ні разу  не бачила (лише фото), та спілкування з нею дарує мені чимало позитиву і гарного настрою!!! Я дуже рада цьому знайомству і хотіла подарувати щось яскраве, цікаве і корисне.
Завдяки  МК  Тані і симпатичному яблучку від  Acufactum я змайструвала обкладинку на міні-записник. Потім, перебравши всі свої запаси червоно-білих тканин, мені захотілось до нього яблук, тільдо-яблук,  причому цілої гірлянди :))). Ну, і звичайно, сердечко - без нього нікуди ;). "А ще уявіть поряд з цим усім біло-червону коробочку Рафаелло,  і ви зрозумієте всю концептуальну глибину колористичного рішення " - це вже слова Оксани, якій і призначався сюрприз :). Я дуже рада, що подарувала частинку ганого настрою своїми роботами. Ще раз - ВІТАЮ!!!





25 коментарів:

  1. Выглядит умопомрачительно!! Я в восторге!!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка краса! Все таке гарненьке - і яблучка, і блокнотик, і фото! Дуже подобається:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Мамочки! Какая красота! Влюбилась в эти яблочки!

    ВідповістиВидалити
  4. Juli , Таня - спасибо, я очень рада, что у вас такие эмоции от этих работ!
    Ladybird, Blueberry - дякую, так приємно читати ваші коментарі, тішусь, що вам сподобалось :))).

    ВідповістиВидалити
  5. Наташенька, ну до чего же обладенно получилось! Так ярко, так аппетитно!!! Люблю красное с белым, обожаю просто. Умничка! Я, как и Таня, - влюбилась :-)

    ВідповістиВидалити
  6. Ці яблучка такі шикарні, такі смачненькі!! Надивитися неможливо, так притягують до себе!

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо, Ира, я тоже оооочень люблю это сочетание цветов и от твоих слов еще больше полюбила эти яблочки ;))).

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, Лілю, за теплі слова! Рада тебе бачити у своєму блозі!

    ВідповістиВидалити
  9. Наталя, привіт вам від ДП і Пупсика. Ласкаво прошу в мій блог за нагородкою!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую, Мар'яно, дуже мені приємно!
    Евгешшшка, спасибо, очень приятно!

    ВідповістиВидалити
  11. Какие краси-и-ивые яблочки!!! Я в восторге!

    ВідповістиВидалити
  12. Я - щаслива власниця цих шедеврів! Навіть не знаю, за що мені така краса дісталася, але тішуся нею неймовірно. Все таке апетитне, ювелірне, ретельно допасоване, ммм :) Дякую, Наталю!

    ВідповістиВидалити
  13. Аня, Ира - спасибо, мне очень приятно!
    Conny, thank you!
    Дякую, Оксано, я щаслива від твоїх слів ;)))

    ВідповістиВидалити
  14. Ой, какие штучки!!!! Яблочки! Батюшки! Наталья, это просто находка! Супер! Скорее выкладывайте еще красоту, я буду ждать с нетерпением!))))

    ВідповістиВидалити
  15. Красота красивенная!!!! Повезло получательнице с подругой)))) чудесный подарок)))

    ВідповістиВидалити
  16. Ярко, задорно-чудесный комплект! Такие позитивные тканьки, прелесть!

    ВідповістиВидалити
  17. Анфиса, Довиле, Юля, Аня - спасибо вам за отзывы!!! Очень рада, что вам понравились мои яблочки :)))!

    ВідповістиВидалити